19 109 vozů v nabídce
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Firmy
  • Magazín
  • Prověření auta
FILTROVAT
FILTROVAT VLOŽIT AUTO
Firmy Magazín Prověření auta (0)
RESETOVAT
Převodovka
Objem válců
Max. výkon
Počet dveří
Počet míst k sezení
Předchozí majitel
Havarované vozidlo
Euro emisní třída
Země původu
  53 VÝSLEDKŮ

Články z magazínu

Vodíkový prototyp Namx odhalen ještě před pařížským autosalonem
SUV navržené společností Pininfarina je částečně poháněno šesti...
Volkswagen letos vyrobí 800 tisíc plně elektrických vozů
Jak zmiňuje agentura Reuters, německý výrobce Volkswagen minulý...
Horké letní dny jsou tady. Víte, jak správně používat v autě klimatizaci?
Všichni dobře víme, jak nepříjemné je nastupovat do rozpáleného...
Ferrari má Justina Biebera na černé listině! Zpěvák porušil jejich podmínky.
Zdá se, že pro italskou automobilku není tolik důležité, jak moc...
Porsche a Audi budou od roku 2026 součástí Formule 1
Je to oficiální. Herbert Diess, generální ředitel Volkswagen Group,...
Ineos Grenadier už brzy potkáte na českých silnicích
Že vám tenhle název nic neříká? Ineos Grenadier je nový odolný...
Ford F-150 Lightning se pro letošní rok vyprodal. Stihl to ještě před zahájením výroby
Jde dlouhodobě o nejprodávanější osobní automobily na světě. Když...
Potvrzeno! Elektrický sedan Lucid Air přijede v létě do Evropy
Americký výrobce elektrických vozidel bude v Německu od června...
Tohle jsou nejzajímavější obrněná vozidla na světě!
Obrněná vozidla ušla dlouhou cestu od doby, kdy se flotila...
Z výrobní linky sjelo už 20 tisíc Lamborghini Huracán
Italský supersport byl představen v roce 2014 a v současnosti se...

Hybridní vozy na prodej

Hybridní vozy jsou definovány jako vozy, které pohání dva zdroje energie. Může se zdát, že jde o moderní vynález, ale historicky první zmínka o hybridním pohonu pochází už z roku 1665, kdy vznikly plány na vůz pro čínského císaře Khang-hsi, který měl být poháněn parou a zároveň tažen koňmi. Bohužel ale nelze dopátrat, zda byl tento nápad nakonec realizován.

 Více informací...

Za skutečného vynálezce hybridního pohonu dnes považujeme konstruktéra Ferdinanda Porsche. Ten v roce 1899 vytvořil systém s názvem Lohner-Porsche Mixte, kde využil zážehový motor k pohonu dynama, které nabíjelo několik akumulátorů. Ty předávaly energii elektromotorům v předních kolech. V roce 1901 Porsche dokonce zvítězil se svým strojem na závodech Exelberg Rally. Celkem se vyrobilo více než 300 hybridů, bohužel ale nedokázali cenově konkurovat vozům, které sjížděly z Fordovi montážní linky.

Lohner-Porsche Mixte

V roce 1915 společnost Woods Motor Vehicle představila systém pohonu Dual Power, který pro pohon vozu při nízké rychlosti využíval elektromotor a naopak při vyšší rychlosti byl využíván benzinový agregát.

Vývoj hybridních pohonů pak na nějakou dobu ustal a vrátil se na scénu až o 50 let později. V 60. letech 20. století se stalo velkým téma v USA znečišťování ovzduší osobní automobilovou dopravou. Z tohoto důvodu Kongres Spojených států v roce 1966 představil nové zákony, které podporovaly větší využívání elektrických vozidel ve snaze snížit znečištění ovzduší. Zájem veřejnosti o hybridní vozy vzrostl až po arabské ropné krizi v roce 1973, kdy došlo k prudkému nárůstu cen benzínu.

Následujících 25 let výrobci automobilů vynaložili miliardy dolarů na výzkum a vývoj hybridních technologií. Navzdory tomu bylo vyrobeno velmi málo vozidel, která by mohla snížit světovou závislost na ropě a konkurovat benzínovým vozidlům cenou i výkonem. Koncem 90. let se představilo pár čistě elektrických vozů jako například GM EV1 nebo Toyota RAV4 EV, ale byly brzy staženy z trhu.

V roce 1997 představila japonská automobilka Toyota model Prius, první hybridní vozidlo s celosvětovým úspěchem, jehož prodej se doposud vyšplhal na milion kusů. Jde o první sériově vyráběný hybrid. Dodnes patří Toyota mezi největší výrobce hybridních automobilů na světě.

Hybridní vozy lze dělit podle hnacího ústrojí na:

Sériový hybrid je poháněn čistě elektrickým motorem a spalovací motor slouží pouze k dobíjení baterií. Jeho nejsilnější stránkou je městský provoz a především jízda stylem stop-and-go, při níž dosahuje spalovací motor nízké efektivity.

Paralelní hybrid je vybaven spalovacím motorem a elektromotorem, které jsou propojeny převodovkou. Oba motory jsou zapojeny paralelně a k pohonu automobilu lze využít buď jeden z nich nebo oba najednou. Je efektivnější při vyšších rychlostech a je levnější, protože si vystačí s bateriemi o menší kapacitě.

Sériový/paralelní hybrid umí podle potřeby přepínat mezi sériovým a paralelním režimem a kombinuje tak výhody obou dvou.

Další dělení je podle stupně hybridizace na:

Micro hybrid má systém Start/Stop a funkci rekuperace brzdné energie. Tu micro hybrid využívá k dobíjení akumulátoru.

Mild hybrid je po celou dobu jízdy poháněn spalovacím motorem. Elektromotor využívá pouze jako podporu spalovacího motoru (například při zrychlení nebo rozjezdu).

Full hybrid je plně hybridní vůz. Spalovací motor spolupracuje s elektromotorem a navzájem si pomáhají. Automobil dokáže jet čistě na elektrický pohon v závislosti na kapacitě baterií.

Plug-in hybrid lze nabíjet ze zásuvky či dobíjecí stanice.

Nejprodávanější hybridní značkou v roce 2020 v České republice byla Toyota (4046 prodaných vozů), následoval Ford (1746 prodaných vozů) a třetí byla automobilka Suzuki (1570 vozů).

Mezi nejprodávanější modely v České republice za rok 2020 patří Toyota Corolla (hybrid), Toyota RAV4 (hybrid) a Škoda Superb (hybrid).

Načítám data...
53 inzerátů
Řadit dle
Počet položek

Hybridní vozy na prodej

Hybridní vozy jsou definovány jako vozy, které pohání dva zdroje energie. Může se zdát, že jde o moderní vynález, ale historicky první zmínka o hybridním pohonu pochází už z roku 1665, kdy vznikly plány na vůz pro čínského císaře Khang-hsi, který měl být poháněn parou a zároveň tažen koňmi. Bohužel ale nelze dopátrat, zda byl tento nápad nakonec realizován.

 Více informací...

Za skutečného vynálezce hybridního pohonu dnes považujeme konstruktéra Ferdinanda Porsche. Ten v roce 1899 vytvořil systém s názvem Lohner-Porsche Mixte, kde využil zážehový motor k pohonu dynama, které nabíjelo několik akumulátorů. Ty předávaly energii elektromotorům v předních kolech. V roce 1901 Porsche dokonce zvítězil se svým strojem na závodech Exelberg Rally. Celkem se vyrobilo více než 300 hybridů, bohužel ale nedokázali cenově konkurovat vozům, které sjížděly z Fordovi montážní linky.

Lohner-Porsche Mixte

V roce 1915 společnost Woods Motor Vehicle představila systém pohonu Dual Power, který pro pohon vozu při nízké rychlosti využíval elektromotor a naopak při vyšší rychlosti byl využíván benzinový agregát.

Vývoj hybridních pohonů pak na nějakou dobu ustal a vrátil se na scénu až o 50 let později. V 60. letech 20. století se stalo velkým téma v USA znečišťování ovzduší osobní automobilovou dopravou. Z tohoto důvodu Kongres Spojených států v roce 1966 představil nové zákony, které podporovaly větší využívání elektrických vozidel ve snaze snížit znečištění ovzduší. Zájem veřejnosti o hybridní vozy vzrostl až po arabské ropné krizi v roce 1973, kdy došlo k prudkému nárůstu cen benzínu.

Následujících 25 let výrobci automobilů vynaložili miliardy dolarů na výzkum a vývoj hybridních technologií. Navzdory tomu bylo vyrobeno velmi málo vozidel, která by mohla snížit světovou závislost na ropě a konkurovat benzínovým vozidlům cenou i výkonem. Koncem 90. let se představilo pár čistě elektrických vozů jako například GM EV1 nebo Toyota RAV4 EV, ale byly brzy staženy z trhu.

V roce 1997 představila japonská automobilka Toyota model Prius, první hybridní vozidlo s celosvětovým úspěchem, jehož prodej se doposud vyšplhal na milion kusů. Jde o první sériově vyráběný hybrid. Dodnes patří Toyota mezi největší výrobce hybridních automobilů na světě.

Hybridní vozy lze dělit podle hnacího ústrojí na:

Sériový hybrid je poháněn čistě elektrickým motorem a spalovací motor slouží pouze k dobíjení baterií. Jeho nejsilnější stránkou je městský provoz a především jízda stylem stop-and-go, při níž dosahuje spalovací motor nízké efektivity.

Paralelní hybrid je vybaven spalovacím motorem a elektromotorem, které jsou propojeny převodovkou. Oba motory jsou zapojeny paralelně a k pohonu automobilu lze využít buď jeden z nich nebo oba najednou. Je efektivnější při vyšších rychlostech a je levnější, protože si vystačí s bateriemi o menší kapacitě.

Sériový/paralelní hybrid umí podle potřeby přepínat mezi sériovým a paralelním režimem a kombinuje tak výhody obou dvou.

Další dělení je podle stupně hybridizace na:

Micro hybrid má systém Start/Stop a funkci rekuperace brzdné energie. Tu micro hybrid využívá k dobíjení akumulátoru.

Mild hybrid je po celou dobu jízdy poháněn spalovacím motorem. Elektromotor využívá pouze jako podporu spalovacího motoru (například při zrychlení nebo rozjezdu).

Full hybrid je plně hybridní vůz. Spalovací motor spolupracuje s elektromotorem a navzájem si pomáhají. Automobil dokáže jet čistě na elektrický pohon v závislosti na kapacitě baterií.

Plug-in hybrid lze nabíjet ze zásuvky či dobíjecí stanice.

Nejprodávanější hybridní značkou v roce 2020 v České republice byla Toyota (4046 prodaných vozů), následoval Ford (1746 prodaných vozů) a třetí byla automobilka Suzuki (1570 vozů).

Mezi nejprodávanější modely v České republice za rok 2020 patří Toyota Corolla (hybrid), Toyota RAV4 (hybrid) a Škoda Superb (hybrid).

Citroën C5 Aircross HYBRID 225k ë-AT8 SHINE
Cena
929 900 Kč
CENA bez DPH
768 512 Kč
NAJETO
27 347 Km
ROK VÝROBY
2021
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
1598 cm3
VÝKON
133 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Lexus RX 400 H
Cena
198 500 Kč
NAJETO
208 434 Km
ROK VÝROBY
2009
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
3311 cm3
VÝKON
155 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Peugeot 508 2,0HDi 4x4 Allure Hybrid
Cena
245 000 Kč
NAJETO
171 821 Km
ROK VÝROBY
2012
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
1997 cm3
VÝKON
120 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid
Cena
349 000 Kč
NAJETO
102 103 Km
ROK VÝROBY
2014
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
1798 cm3
VÝKON
73 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Mitsubishi Eclipse Cross 2,4 4x4 Instyle
Cena
1 078 999 Kč
CENA bez DPH
891 735 Kč
NAJETO
3 000 Km
ROK VÝROBY
2021
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
2400 cm3
VÝKON
202 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Kia Sportage NQ5 1,6 HEV T-GDi GPF 4x4 6AT TOP+PARK+SO
Cena
1 019 980 Kč
NAJETO
5 Km
ROK VÝROBY
2022
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
manuální
OBJEM
1598 cm3
VÝKON
169 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Honda HR-V 1.5 e:HEV Advance e-CVT
Cena
805 000 Kč
CENA bez DPH
665 289 Kč
NAJETO
6 Km
ROK VÝROBY
2022
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
1498 cm3
VÝKON
96 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Lexus IS 300h F-SPORT LED
Cena
529 900 Kč
NAJETO
134 187 Km
ROK VÝROBY
2014
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
2494 cm3
VÝKON
133 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Honda CR-V 2.0 e:HEV 4WD Elegance 2022
Cena
934 900 Kč
CENA bez DPH
772 645 Kč
NAJETO
10 Km
ROK VÝROBY
2022
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
1993 cm3
VÝKON
135 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
Honda CR-V 2.0 e:HEV 4WD Elegance 2022
Cena
934 900 Kč
CENA bez DPH
772 645 Kč
NAJETO
10 Km
ROK VÝROBY
2022
PALIVO
hybridní
PŘEVODOVKA
automatická
OBJEM
1993 cm3
VÝKON
135 kw
Detail
Porovnat
přidat k porovnání
1 2 .. 6 Další  
Zobrazena strana 1 z 6 celkem
Toyota Volvo Peugeot Mercedes-Benz Kia Honda Ford
Katalog Vozidel    Kontakt    Dokumenty ke stažení    Facebook    Instagram    Reklama    Obchodní podmínky
+ 420 775213334   info@auta.cz
2000000