Hyundai i20 facelift

V polovině životního cyklu třetí generace nastal čas na facelift. Automobilka zveřejnila fotografie i detaily modernizovaného modelu.

Vydáno 10.05.2023
1
/
7

Není úplně tajemství, že segment supermini se potýká s nejistou budoucností, o čemž svědčí třeba i konec výroby Fordu Fiesta. Hyundai zatím ale ručník do ringu nehází, což dokazuje nově faceliftovaný model i20. Třetí generace i20 je na trhu od roku 2020 a výroba modernizované verze bude zahájena ve třetím čtvrtletí letošního roku, přičemž ve stejné době bude spuštěn také prodej na českém trhu.

Exteriér působí moderním, avšak elegentním dojmem. Nízký profil střechy a dlouhý rozvor vytváří sportovní efekt. Vidíme nový tvar zadního i předního nárazníku a masky chladiče. Logo automobilky Hyundai bylo přemístěno na horní část nárazníku. Zdá se, že LED světlomety z modelu N Line se staly standardní součástí nové řady i20. V nabídce najdeme 16palcová a 17palcová kola s novým designem.

Zákazník může vybírat mezi 8 barvami karoserie, přičemž tři z nich (metalický Lucid Lime a perleťové Lumen Grey a Meta Blue) jsou nové. Zájemci mohou zvolit odlišné lakování střechy v černé perleťové barvě Phantom Black.

Podívejte se na naši nabídku inzerovaných vozů Hyundai i20.

Hyundai i20 interier

Nový model už ve standardní výbavě získal barevnou 4,2palcovou LCD obrazovku na panelu sdružených přístrojů. K dispozici je nabíjecí vstup USB typu C, druhá generace systému eCall na základě sítě 4G a nechybí systém bezdrátových aktualizací mapových podkladů OTA (Over-the-Air).

Mezi volitelné prvky výbavy pak patří třeba 10,25palcový digitální panel sdružených přístrojů a 10,25palcový displej informačního a zábavního systému, Apple CarPlay a Android Auto, bezdrátová nabíječka a nejnovější verze telematického systému Bluelink®.

I nabídka motorů prošla úpravou. 48V mild-hybridní pohon, který spolupracuje s motorem 1.0 T-GDi je k dispozici s výkonem 100 nebo 120 koní. Motor spolupracuje se 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT) nebo 6stupňovou inteligentní mechanickou převodovkou iMT (Intelligent Manual Transmission).

Diskuse

Diskuse neobsahuje žádný příspěvek
Zobrazena strana 1 z 1 celkem