Nový a vylepšený Genesis Electrified GV70 nabízí větší baterii pro delší dojezd, obrovský 27palcový displej a vylepšenou zvukovou izolaci, protože značka doufá, že udrží krok s modely Audi Q6 e-tron, Polestar 3 a příští generací BMW iX3, které mají přijít na trh ještě letos.
Zájemci si mohou vybrat ze tří úrovní výbavy: Pure, Dynamic a Luxury. Kompletní podrobnosti o každé specifikaci zatím nebyly potvrzeny, ale zde je to, co zatím víme.
Standardní výbava Pure bude zahrnovat elektronicky řízené adaptivní odpružení, které pomocí kamer snímá vozovku před vozidlem, rozpoznávání otisků prstů pro nastartování a funkci Highway Driving Assist, která kombinuje adaptivní tempomat s dalšími asistenčními systémy pro řidiče. K dispozici je také vyhřívaný volant a přední sedadla, elektricky ovládané zadní dveře a ten výše zmiňovvaný obrovský centrální displej.
Za příplatek přidá výbava Dynamic 20palcová kola, monitorování mrtvého úhlu, head-up displej, funkci dálkového parkování a také asistenta pro prevenci čelních a parkovacích kolizí.
Modely Luxury zahrnují ještě více špičkových prvků, jako je elektrické panoramatické střešní okno, aktivní potlačení hluku od vozovky, ventilovaná přední sedadla a vyhřívaná zadní sedadla, přičemž všechny tyto prvky byly dříve dostupné pouze jako volitelná výbava.
K tomu je třeba dodat, že volitelná výbava pro nový Electrified GV70 zahrnuje možnost obousměrného nabíjení (vehicle-to-load), které vám umožní využívat baterii vozu k napájení malých elektronických zařízení. Kožená sedadla Nappa jsou také za příplatek nebo je tu paket Serenity, který přidává sterilizační box s UV-C zářením a difuzér vůní do interiéru.
Modernizovaný Genesis Electrified GV70 se pyšní novým předním nárazníkem, který má vozu dodat širší vzhled, a jasnější povrchovou úpravou panelu masky chladiče ve tvaru erbu a spodního nasávacího otvoru vzduchu. Charakteristické dělené světlomety také obsahují LED technologii Micro Lens Array od Genesis, která byla nedávno přidána i do kupé GV60.
Podstatnější změny se nacházejí uvnitř, protože Electrified GV70 nyní přichází s novým volně stojícím 27palcovým panelem, který spojuje dotykovou obrazovku infotainmentu a displej řidiče. Jedná se o dotykovou obrazovku, ale na středové konzoli je také fyzické otočné kolečko pro její ovládání a několik praktických tlačítek pro rychlý přístup na palubní desce. Je zde také více ambientního osvětlení než dříve, nový design tříramenného volantu a stereo Bang & Olufsen s prostorovým zvukem Dolby Atmos pro větší hloubku.
Dále je tu nová 84kWh baterie, která nahrazuje 77,4kWh jednotku, kterou Electrified GV70 aktuálně používá, a měla by posunout jeho oficiální dojezd za hranici 480 kilometrů. Genesis však zatím nezveřejnil nový údaj o dojezdu podle WLTP. Víme, že navzdory větší baterii lze Electrified GV70 stále dobít z 10 na 80 procent za pouhých 19 minut pomocí 350kW ultrarychlé nabíječky.
Pohonné ústrojí s dvěma motory o výkonu 483 koní nebylo nijak upravováno, a zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 4,2 sekundy s aktivovaným režimem Boost se pravděpodobně nezmění. Genesis však přidal funkci Virtual Gear Shift, podobně jako u sesterského modelu Hyundai Ioniq 5 N, aby se pokusil vytvořit „dynamičtější zážitek z jízdy“. Tato funkce má navodit pocit řazení rychlostních stupňů pomocí zvuku a řízením dodávky výkonu elektromotorů.
Zdroj: Autoexpress.co.uk
Diskuse
Nejčtenější za poslední měsíc




